ÎNTREBĂRI FRECVENTE (FAQ)
Mai jos vei găsi o listă a celor mai frecvente întrebări. Am încercat să anticipăm toate posibilitățile.
Cu toate acestea, dacă nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta contactează-ne!
Comenzi
-
Sunt interesat să testez produsele Holly Powder?
Ca producător de pesmet pentru pui, oferim un pachet starter pentru a-ți permite să încerci produsele noastre. Pachetul starter include:- 1 x pesmet pentru pui și pește (amb. 7 kg), - 4 x marinată pentru pui (2 picante și 2 dulci)Costul pachetului starter: 153,79 PLN brut. Livrare inclusă!Pesmetul gata preparat și puiul în stil american sunt la îndemâna ... bucătăriei tale?Contactează-ne și solicită-ne un pachet de testare: Date de contact: ☎️ tel.:+48 668 104 846 e-mail: sales@cartelfoods.pl -
Cum pot plasa o comandă?
Pesmetul pentru restaurante poate fi comandat prin telefon, prin e-mail sau prin intermediul formularului de contact de pe site-ul nostru www.hollypowder.plDetalii de contact: ☎️ tel.: +48 668 104 846 ? e-mail: sales@cartelfoods.pl -
Care este perioada de procesare a comenzii?
Comenzile sunt procesate în 48 de ore în zile lucrătoare. Dacă plasezi comanda până la ora 13:00, pesmetul pentru pui gata preparat îți va fi expediat în aceeași zi. Comenzile plasate după ora 13:00 sunt expediate în următoarea zi lucrătoare. -
Care este comanda minimă?
Nu există un minim logistic pentru comenzi. Cu toate acestea, dacă comanda ta depășește 300,00 PLN brut, vom suporta costurile de livrare. ATENŢIE! Întreabă personalul nostru cum să îți completezi comanda pentru a obține această valoare. Pachetul include: pesmet crocant și marinată pentru pui. Cu aceeași livrare, poți comanda și ambalajele de catering pe care le oferim.
Livrare
-
Care este costul de livrare?
Costul livrării este de 20,00 PLN brut, cu toate acestea, pentru comenzile care depășesc 300,00 PLN brut, livrarea este GRATUITĂ.
Plată
-
Care sunt metodele de plată?
Forma preferată de plată pentru produsele Holly Powder este plata la livrare. Acceptăm, de asemenea, plata anticipată pentru clienții noștri permanenți. -
Cum voi primi factura?
Vom anexa factura la colet. Dacă dorești să o primești prin e-mail, te rugăm să ne anunți. -
Mi-am pierdut factura, cum pot obține un duplicat?
Sună sau trimite un e-mail cu privire la factura pierdută și îți vom trimite un duplicat.
Product
-
Care este randamentul marinatei?
Marinata dulce pentru pui (170 g) este suficientă pentru a marina 5 kg de carne.Marinata picantă pentru pui (130 g) este suficientă pentru a marina 5 kg de carne. -
Care este randamentul pesmetului?
Pesmetul pentru pui este vândut în ambalaje standard de 7 kg. 7 kg de pesmet sunt suficiente pentru a acoperi aproximativ 15 - 20 kg de carne. ATENŢIE! Cantitatea de pesmet utilizată depinde de tehnica corectă și de îndemânare. -
Care este termenul de valabilitate al marinatei și al pesmetului?
Marinata de pui și pesmetul pentru pui sunt adecvate pentru consum timp de 12 luni.
Instruire și Asistență
-
Aveți fotografii ale preparatelor din meniul Holly Powder?
Desigur. Avem o bază de date foarte mare cu fotografii reale ale preparatelor noastre, pregătite în timpul unei ședințe foto profesionale. Vezi imaginile pe www.hollypowder.pl sau solicită angajaților noştri să îți trimită o listă cu imaginile disponibile.Imaginile pe care le avem în baza noastră de date sunt: - Imagini cu găleți de pui, - Imagini cu felii, - Imagini cu pui pane crocant, - Imagini cu aripi pane crocante, - Imagini cu burger de pui, - Altele -
• Cât costă fotografiile?
Majoritatea imaginilor sunt GRATUITE, în timp ce fotografiile din baza de date cu plată costă 50,00 PLN net/buc.Reține! Fiecare dintre fotografiile noastre cu pui crocant a fost făcută cu mâncăruri preparate din produsele Holly Powder. -
Ce materiale de marketing pot folosi?
Am pregătit suport de marketing pentru clienții noștri. Mai jos este o listă de materiale pe care le poți utiliza: - Propuneri pentru numele restaurantului, - Propuneri pentru logo-ul restaurantului, - Poster cu o găleată de pui pane, - Poster cu un burger, - Poster cu un refill, - Suporturi de masă, - Lista de prețuri / Meniu (pentru a fi pusă în unitate, mai multe propuneri), - Flyer cu meniul, - Propuneri pentru evenimente, - Propuneri pentru activități suplimentare pentru unitate, - Propuneri pentru promovare în unitate, - Propuneri pentru postări pe Facebook, - Altele
Reclamații/retururi
-
Bunurile au fost deteriorate în timpul transportului, cum pot face o reclamație?
Acordăm atenție sporită protejării produselor noastre în timpul transportului. Cu toate acestea, dacă ai observat nereguli atunci când ai preluat coletul, asigură-te că întocmești un Proces-verbal de daune la transportator și documentează cu fotografii. Trimite fotografiile împreună cu scanarea raportului la adresa noastră de e-mail, astfel încât să putem depune o reclamație la transportator. -
• Produsul nu este conform descrierii (performanță diferită, pesmetul se desprinde de pe carne etc.). Cum pot să depun o reclamaţie?
Atunci când sunt pregătite corect, bucățile de pui pane ar trebui să arate exact așa cum apar în fotografii și în materialul video de instruire. Dacă aspectul puiului nu corespunde și diferă de cel prezentat de noi, verifică instrucțiunile și încearcă din nou.REȚINE! Fiecare detaliu, chiar și cel mai mic, este important! Verifică cu atenție proporțiile și pregătește preparatul pas cu pas. Dacă problema reapare, contactează-ne și descrie-ne problema. Trimite mesajul tău la următoarea adresă de e-mail: sales@cartelfoods.pl.